Sunday, May 3, 2009

"overNIGHT kat pantai kelanang"

"pantai kelanang?? mane tu??" tu la respon aku n kawan2 bile dgr name tmpt tu..
bile cite kt org pon sume ckp cmtu gak.. keh3..
pantai kelanang ni kat banting.. dekat je ngan pantai morib.. tp lg bersih cume byk anjing mlm2..
huhu..

overnight ni kitorg wat waktu cuti sem dulu..
tujuan utama : rakaman joga KMPk 2
tujuan sampingan : jumpe membe2 lame
tujuan tambahan : nak bawak kete puas2.. =P

sblom pegi diorg nak bwk dak pompuan.. ade ke patot??
kang kene tgkp basah x pasai2.. ish2..
pastu da kene bebel ngan makcik aku baru x bwk pompuan.. keh3.. dalam hati aku alhamdulillah..
huhu

pastu pi la lepak sane..
ktorg wat bbq.. sodap gak tgn laki masak.. heh
pastu aku ape lg..
amek camera bob.. and.. menembak ke sana ke mari.. ewah!.. haha

dan dpt la hasilnye..
x byk sgt.. sbb nk save memory nk rakam joga.. huhu
yg membe aku plak diorg p kejo anjing liar yg byk bekeliaran kt c2.. haha
aku kejo gak skali.. kejo pki kete lg.. haha

ni la hasil yg x seberape tu.. jeng3..!!!




4 comments:

  1. pe tujuan korg wd joga kmpk sbnrny?

    ReplyDelete
  2. 1. kenangan
    2. suka suki
    3. test power aku
    4. skati la! sebok plak!

    keh3... jgn marah ye gua.. huhu

    ReplyDelete
  3. pe la... yg last tu ak x pham..

    ReplyDelete
  4. never mind..
    dak kecik mmg susah nk paham ape org tue ckp..
    keh3

    ReplyDelete